Vikt

för att göra en lång vikthistoria kort så kan vi börja i nov 2015. Då kände jag att nu jävlar får det vara nog! Tog då beslutet att börja med pulverdiet. Nåt som jag sagt att jag aldrig skulle göra minsann...

Nåja, man har rätt att ändra sig faktiskt. Jag höll på med ren kur i 3 veckor och gick ner ca 9 kg. Sen kom lite julbord och framför allt julen ivägen och som vanligt när jag inte ätit på länge blir jag hysteriskt efter all mat! Nu åt och drack jag allt hela tiden. Tänkte att jag börjar om med pulver igen efter jul.

Efter jul så började jag igen för att sen fördärva allt med en veckas frossande i fjällen. Tog ytterligare tag och tänkte köra 2 v rent men orkade 1 vecka bara innan jag trillade dit igen.

Sammanlagd viktnedgång from nov är nu 14 kg. Med tanke på att jag startade på 113 kg så har jag ju kommit en liten bit på väg åtminstone även om det är väldigt långt kvar. Tänker nu att på måndag skall jag börja med 5:2 metoden och testa räkna kalorier igen. Det har funkat rätt bra förr i alla fall. Sen måste jag komma igång med att gå ut och gå också...

Som ni ser är det upp och ner som en jojo hela tiden, men skam den som ger sig. Fast nyss tog jag en stor kaka bara för att den fanns där...



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

kilojagandet.blogg.se

Det eviga kämpandet med att förlora kilon. Samtidigt som klimakteriet knackar på dörren och allt jag drömmer om är att äta!!

RSS 2.0