Undanflykt på undanflykt....

Nu när jag fyllt 50 år tänkte jag påbörja en resa i bloggvärlden. Har under alla mina år hållt på att banta. Lyckats gå ner 10 kg för att senare gå upp 15. Så har det hållt på år ut och år in! Varför i hela fridens namn låter man det gå så långt??
 
Tror jag försökt allt men nu ska det skrivas om alla våndor när allt man vill är att äta massa onyttigheter, och vakna en morgon och vara nöjd med sin kropp. Det finns inget om viktuppgång/viktnedgång jag inte vet men vad hjälper det när karaktären tydligen inte finns.
 
Så häng med vet ja! Kanske finns det fler tanter där ute i cybervärlden som också kämpar.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

kilojagandet.blogg.se

Det eviga kämpandet med att förlora kilon. Samtidigt som klimakteriet knackar på dörren och allt jag drömmer om är att äta!!

RSS 2.0