Bakisdag!

Fattar inte vad som hände igår! Åt en god middag och drack några öl till den. Sen satte vi oss i soffan och kolla på melodifestivalen och drack bubbel. Kommer ihåg allt fram till röstningen och sen är det tomt! Spydde som en gris och gick och la mig och fick kolla i tidningen för att se vem som vann...

Visst var det ett tag sen jag drack men hallå!! Detta har aldrig hänt förr....
 
Idag har jag spenderat hela dan pendlandes mellan soffan och sängen, sicken skitdag! Till råga på allt blev det kebabtallrik och glass också...
Hanna Karlsson
2016-03-14 @ 09:01:05
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Vad jobbigt när det blir så där!

Svar: Ja, det var en annorlunda känsla får jag säga..
Ulle

Cassandra Haraldsson
2016-03-14 @ 09:35:52
URL: http://sensor.blogg.se/

Usch, det var inte kul! Gott med kebabtallrik iaf :)

Svar: Nä, kan ju inte annat att göra än skratta åt eländet!
Ulle




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

kilojagandet.blogg.se

Det eviga kämpandet med att förlora kilon. Samtidigt som klimakteriet knackar på dörren och allt jag drömmer om är att äta!!

RSS 2.0