apropå längdskidor

Eftersom jag ser på längdskidåkning nu kommer jag ju osökt att tänka på vår underbara resa till fjällen när jag fyllde 50 år. Jag hade planerat att köra minst 3 km varje dag. Vad händer?? Jo jag ramlar första dan och slår i svanskotan så det står härliga till. Gubben sa att det förmodligen gav utslag på richterskalan! !. 

Ingen mer skidåkning i g för min del blev det... fast det var härligt ändå. Allt detta är gubbens fel som fick för sig att helt plötsligt göra en klassiker förra året. Han som aldrig tränat! Då var jag ju också tvungen att försöka och fick köpt mig skidor. ..



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

kilojagandet.blogg.se

Det eviga kämpandet med att förlora kilon. Samtidigt som klimakteriet knackar på dörren och allt jag drömmer om är att äta!!

RSS 2.0